A rovatról

Ebbe a rovatba azokat az írásokat szánom, amelyek az olvasóktól érkeztek és valamilyen érdekes, vagy elgondolkodtató történetet tartalmaznak.

Vietnam turista szemmel. (11. befejező rész)

Saigon önmagában is tartogatott volna annyi látnivalót ami elég lett volna arra a három napra , amit ott szándékoztunk tölteni, ám az úszópiac meglátogatása nélkül nem jöhettünk volna haza

Vietnam turista szemmel. (10.rész)

Saigon, 12 millió lakosával teljesen különbözik mindattól , amit Vietnámként megismertünk a három hét alatt.

Vietnam turista szemmel. (9.rész)

Hue építészetében és művészeti értékeiben, egymaga gazdagabb , mint a Vietnámban található összes hasonló látnivaló és érdekesség.

Vietnam turista szemmel. (8.rész)

Hoi An világhírű jóhírét tökéletesen igazolta , mikor újdonsült kanadai ismeröseinkkel Da Nangból  bérelt taxival elutaztunk, hogy megcsodáljuk, ezt a csak 1999-ben Világörökségi statuszt elnyert kisvárost.

Vietnam turista szemmel. (7.rész)

Hai Phong csak teljesen véletlenül került fel az utazásunk térképére, mert jól tudtuk ,hogy az 1880-ban alapított ipari, kikötőváros nem sok érdekességgel szolgál.

Vietnam turista szemmel. (6.rész)

Mi hosszas válogatás és keresgélés után jutottunk el ahhoz a hajóhoz , amivel úgy gondoltuk , hogy ezt a nagyon igéretes turistalátványosságot majd közelebbről is szemügyre vehetjük

Vietnam turista szemmel. (5.rész)

A legenda szerint , mikor a sárkány lejött a hegyekből farkával mély barázdákat húzott a parton , amelyek megteltek vízzel , ö maga pedig, mint aki jól végezete dolgát, elsülyedt a tengerben. Így keletkezett Vinh Ha Long csodálatos világa.

Vietnam turista szemmel. (4.rész)

Hanoi sok tekintetben tartogatott váratlan meglepetést és másutt nem található, tényleg teljesen ismeretlen dolgot,

Vietnam turista szemmel. (3.rész)

A kis börönd, kevés nyári holmi elv vissza ütött a következő néhány napban. A Napot még elvétve sem lehetett látni, szitáló eső és 18-20 fok volt folyamatosan.

Nyaraljon Costa del Solon!