A rovatról

Ebbe a rovatba azokat az írásokat szánom, amelyek az olvasóktól érkeztek és valamilyen érdekes, vagy elgondolkodtató történetet tartalmaznak.

Megjártuk (negyedik rész): Yogyakarta I.

Gyönyörű oszlopos Pavilon felől különös zenei hangokat hallottunk, természetesen gyorsan odamentünk, ahol 20-30 zenész csak ütőhangszereken muzsikált.

Megjártuk (harmadik rész)

Városnézés Távol-Keleten Gyuri szemével: Kuala Lumpur

Megjártuk (második rész)

A világ egyik leglátogatottabb városa Bangkok a maga 20 millió turistájával, sok-sok templomával, megszámlálhatatlan Buddha szobrával épp elég okot ad erre a népszerűségre.

Megjártuk (első rész): Bangkok

Megjártuk  megint a szokásos télből-nyárba útunkat, ezuttal ismét Távol-Keletre, ami már nem is olyan "távol"-kelet

Vietnam turista szemmel. (11. befejező rész)

Saigon önmagában is tartogatott volna annyi látnivalót ami elég lett volna arra a három napra , amit ott szándékoztunk tölteni, ám az úszópiac meglátogatása nélkül nem jöhettünk volna haza

Vietnam turista szemmel. (10.rész)

Saigon, 12 millió lakosával teljesen különbözik mindattól , amit Vietnámként megismertünk a három hét alatt.

Vietnam turista szemmel. (9.rész)

Hue építészetében és művészeti értékeiben, egymaga gazdagabb , mint a Vietnámban található összes hasonló látnivaló és érdekesség.

Vietnam turista szemmel. (8.rész)

Hoi An világhírű jóhírét tökéletesen igazolta , mikor újdonsült kanadai ismeröseinkkel Da Nangból  bérelt taxival elutaztunk, hogy megcsodáljuk, ezt a csak 1999-ben Világörökségi statuszt elnyert kisvárost.

Vietnam turista szemmel. (7.rész)

Hai Phong csak teljesen véletlenül került fel az utazásunk térképére, mert jól tudtuk ,hogy az 1880-ban alapított ipari, kikötőváros nem sok érdekességgel szolgál.

Nyaraljon Costa del Solon!